دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری (بهمن ماه) مقطع کارشناسی پیوسته سال 1399 دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری (بهمن ماه) مقطع کارشناسی پیوسته سال 1399

با سلام و احترام
 ثبت نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان برای نیمسال دوم 1400-1399 و از تاریخ 23/10/99 لغایت 29/10/99 خواهد بود.
پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس: http://reg.pnu.ac.ir  از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
2-پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
3-پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
-تصویر مدرک دیپلم متوسطه
-دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه نمایند.
4- پس از تکمیل ثبت‌نام و بارگذاری مدارک توسط پذیرفته شده لازم است کارشناس آموزش مرکز/ واحد حداکثر ظرف دو روز کاری نسبت به بررسی کامل مدارک بارگذاری شده و تایید/ عدم تایید ثبت نام دانشجو در سامانه آموزشی گلستان اقدام نماید و پس از تایید کارشناس امکان اخذ شماره دانشجویی/ واریز شهریه و انتخاب واحد دانشجو فراهم می‌شود.
توجه مهم: در صورت نقص مدارک، لازم است کارشناس مربوطه جهت رفع نقص مدارک، با دانشجو تماس تلفنی برقرار نماید تا مشکل در اسرع وقت مرتفع شود.
5-انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 1/11/99 لغایت 8/11/99 خواهد بود.
6- پذیرفته‌شدگان به شرط اخذ و ارائه مدرک تحصیلی دیپلم دوره چهارساله نظام قدیم، دیپلم نظام جدید 3-3-6، پیش دانشگاهی نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی و یا کاردانی حداکثر تا تاریخ 31/6/99 مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در کدرشته محل قبولی خواهند بود.
تبصره: دارندگان دیپلم نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی می باشند، واجد شرایط شرکت در پذیرش این مرحله نمی‌باشند.
یادآوری: مهلت ارائه مدرک پیش دانشگاهی/ دیپلم نظام جدید 3-3-6 و یا کاردانی مطابق بخشنامه های شماره 46239/3/د مورخ 4/9/99 و 51076/3/د مورخ 7/10/99 قابل بررسی و اقدام است.
7- با توجه به اینکه مبنای گزینش، معدل سال آخر دوره متوسطه است، چنانچه معدل مندرج در مدرک داوطلب کمتر از معدل ثبت شده در فایل اطلاعات است ثبت نام موقت و مشروط به عمل آمده و فهرست اسامی به صورت فایل اکسل و با درج مشخصات، کد قبولی و معدل واقعی تا تاریخ 20/11/99 به مرکز سنجش و آزمون اعلام نمایید.
8- پذیرفته شدگانی که دارای کد محل قبولی قبلی (مهرماه) می باشند صرفا مجاز به ادامه تحصیل در یک کدرشته محل قبولی می باشند.
9- نحوه اخذ اصل معافیت تحصیلی دانشجویان براساس بخشنامه شماره 52166/3/د مورخ 10/10/99 بررسی و اقدام گردد.
10- سایر مقررات بر اساس دستورالعمل آزمون سراسری مقطع کارشناسی سال 99 ابلاغی به شماره نامه  39542/3/د مورخ 28/7/99 و دستورالعمل پیوست آن است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر