نکات مهم امتحانات نکاتی در مورد امتحانات1- به همراه داشتن کارت دانشجویی و اخذ کارت آزمون از گزارش 428 سیستم گلستان الزامی است.

2- حضور در محل برگزاری آزمون حداقل 30 دقیقه قبل از شروع امتحان

3- از آوردن کتاب ،جزوه ،یادداشت ،هندزفری،تلفن همراه و هرگونه وسیله الکترونیکی دیگر به جلسه خودداری کنید.

4- با توجه به سربرگ سوالات ،دانشجو مجاز به داشتن ماشین حساب ،کتاب قانون و غیره می باشد.

5- دانشجویانی که فاقد عکس در سیستم گلستان می باشند، در اسرع وقت عکس خود را به کارشناس رشته تحویل دهند تا گزارش 428 آنها عکس دار باشد. دانشجویان مهمان نیز جهت عکس دار شدن پریپرینت های امتحانی، یک قطعه عکس خود را به واحد رایانه تحویل دهند.

6- دانشجویان عزیز دقت نمایید پاسخنامه preprint شده با مشخصات فردی تان تطبیق کند.در صورت وجود هرگونه مشکل مسئول جلسه را در جریان قرار دهید .در غیر این صورت مسوولیت عدم تصحیح پاسخنامه بعهده دانشجو است.

7- پاسخنامه های خود را تمیز و بدون تاخوردگی نگاه داشته و تحویل دهید.ضمنا به هیچ عنوان دایره های چهار طرف پاسخنامه و بارکد را مخدوش ننموده و محل مشخص شده را با خودکار فقط در کادر مخصوص امضاء نمائید.

8- پاسخنامه های تستی را فقط با مداد مشکی نرم پررنگ پر نمائید. و پاسخنامه های تشریحی را با خودکار آبی تکمیل نمایید.

9- دانشجویان محترم به تعداد سوالات و زمان آن در سربرگ دقت نموده در صورت مغایرت در تعداد سوالات مراقب را در جریان قرار دهید.

10- در حین برگزاری آزمون از صحبت نمودن ،نگاه کردن به اطراف و همراه داشتن یادداشت ،خودداری نموده در غیر این صورت با فرد خاطی بر اساس آیین نامه انضباطی برخورد می گردد.

11- نکاتی که مسوولان اجرایی آزمون متذکر شده یا از طریق بلندگو پخش می شود را رعایت نمایید.

12- تکمیل کد سری سوال با توجه به توضیحات مندرج بر روی صفحه اول سوالات توسط دانشجو الزامی می باشد عواقب ناشی از عدم تکمیل یا درج اشتباه کد سری سوال به عهده دانشجو است.

13- دانشجویان موظفند برگ حضور و غیاب رابا خودکار امضا نمایند.

14- دانشجویان ترم آخر که به طور همزمان بیش از یک درس امتحان دارند موظفند به مسئول جلسه این موضوع را اعلام و بعد از امتحان جلسه را ترک نمایند.

15- دانشجویان موظفند بعد از پایان زمان آزمون سئوالات را تحویل مراقب داده ،و سریعا ازحوزه امتحانی خارج شوند.

16- دانشجویان معترض به سئوالات پس از پایان هر جلسه آزمون ، حداکثر پس از سه روز ازبرگزاری آزمون به مدت یک هفته اعتراض خود را به سئوالات در سیستم گلستان به آدرس http://reg.pnu.ac.ir ثبت نمایند.

17- دانشجویان درصورت مشاهده نمره تشریحی می توانند در سیستم اعتراض خود را ثبت نمایند و اساتید محترم مورد بازنگری قرار دهند.

18- چنانچه دانشجویان با رویت سئوالات ،پاسخنامه ها و کلید آن ها و بررسی کامل آن مشکل خاصی مشاهده نمودند حداکثر پس از سه روز از برگزاری آزمون به مدت یک هفته در سیستم گلستان اعلام نمایند.


نکته ای در مورد شماره صندلی امتحانات: توجه : در گزارش ثبت نام (کارت آزمون) ، شماره صندلی دانشجو مشخص نمی باشد. هنگام امتحان در مکان آزمون، شماره صندلی هر فرد زده می شود
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر